4 Ağustos 2013 Pazar

Tilki'nin Psikoloğu ~


Elektrik Kız & Görünmez Adam

3.Bölüm Aylin Ve Tilki Sahneleri Yorumum;

3.bölüm yine bir Tilki & Aylin sahnesiyle başlıyor. Aylin rüyasında ' Ben yapmadım. Yemin ederim istemeden oldu. Çekil! " diye konuşurken. Tilki odasından çıkar ve Aylin'in sesini duyar. Kapıdan bakar ki Aylin hala konuşmakta ' Dokunma Bana. Ben kötü biri değilim ' diyerek ağlıyordur. Tilki kötü olur. Kapıdan çıkar ama hala Aylin ağlıyordur. Görünmez olur ve Aylin'in yanına girer. Bu arada hala Aylin ' Sakın Bana Dokunma ' falan demeye devam etmektedir. Tilki yüzüne dokunur. Aylin ' Çekil! ' diyerek uyanır. Tilki hemen çıkar fakat kapıyı kapatır giderken ve Aylin bunu görür. Hemen ' Tilki ' der zaten. :D Bu arada Tilkinin parmağı yanmıştır dokunduğu için.


Kızları kaldır der Mehmet. Tilki yukarı kızları kaldırmaya giderken Aylin merdivenlerden iniyordur.

" Günaydın. " der Aylin.

" Sana da " der Tilki.

Aylin Tilkinin önüne durur. Tilki öbür tarafa kayar Aylin yine önüne durur.

" Napıyorsun? " Der Tilki

" O sendin değil mi? " der Aylin.

" Kem bendim? " der Tilki.

" Odama gelip beni uyandırmaya çalıştın. Boşuna inkar etme. " der Aylin.

" Bence sen hala uyuyorsun canım ya. AYLİN!! " der ve elini gözünün önünde sallar.

" Uyan hadi. Sabah oldu. " deyip öbür tarafa kayar. Aylin tekrara önüne durar.

" Napıyorsun ya! İlkokul çocuğu musun sen!? " deyip öbür karafa kayar. Tekrar Aylin önüne durup;

" Hayır! Odama gelip beni uyandırdığını itiraf edene kadar hiçbir yere gidemezsin. "

" Evet. Geldim. İşte böyle yaklaştım. " der ve Ayline yaklaşır.

" Yaklaştım. " deyip daha da yaklaşır.

" Sonra da öptüm. " der ve Aylin'in yüzüne eğilir. Tabi Aylin hemen kafayı çeker.

" Ya çekil be! Ne yapıyorsun! "

" Rüyanda beni görmüşsün ya onu anlatıyorum. " der ve öbür tarafından kaçar.


Acaba çekilmeseydi öper miydi? Çok merak ettim bak şimdi. :D Ama yanaşmıştı Aylin çekilmese öpebilirdi. Ah... nerede o günler... :D

" Seni ne rüyamda görecem pislik! Sen anca insanların kabuslarına girersin. "

" Yalnız gördüğün o rüya hiç hayra alamet değil ben sana söyleyim. Rüyada Tilki görmek hayat boyu bekar kalacağın anlamına gelir. " :D der ve gider. Aylin sinir olur her zaman ki gibi.

Bu arada Burak gelir. Bunları kaldırmıştır. Tilki nasıl çocuğu hırpalar. :D Mehmet olmasa çocuğu dövecek neredeyse. 

" Tilki yeter. Zeynep'i korkutuyorsun. " der Aylin.

Tilki biraz sakinleşir. :D Sonra ama iyice kızar. Çğcuğu tuttuğu gibi kapıya atar. :D Biliyorum kötü sahneler ama benim sürekli gülesim geliyor. Tövbe tövbe :D

 Burak " Gidecek başka yerim yok ki. " der. Yine de Tilki kovar. Aylin Tilki'yi durdurur.' Kalsın ' der.' O da bir şansı hak ediyor. Tıpkı bizim gibi. ' der. Tilki sözünü dinler.

Meraklı komşu gelir. Burak kim diye sorar falan. Neyse işte bir şeyler olur. Aylin tersler. Bu arada Tilki elini kaldırınca yanığı görür ve anlar. :D Tilki uyandırmıştı. Zaten bariz ortadaydı. İyice beli oldu. Artık kesin yani. :D

Okulda'dırlar. Aylin hemen gündeme getirir konuyu;

" Elin yanmış gördüm. Geçmiş olsun. Nasıl oldu bu kaza? "

" Çaydanlıkla çarpıştık da. " der Tilki

" Aylin abla Tilki abiye mi çarptın? " der Zaynep. 

Bu kıza hastayım ya. Her şeyi biliyor. Küçük olduğundan da yumurtluyor hemen. Aşırı tatlı. :D

Aylin iyice anlar. Tilki hemen Zeynep'in elini tutup uzaklaştırır. :D

" Bana bak baş belası ağzın başka bir şey kulağın başka bir şey söylüyorsa ne yapacaksın?... Susacaksın. Tamam mı? Anlaştık mı? " der Tilki:D

Sınıftadırlar. Hoca soru sormuştur. Aylin hemen bitirip;

" Bitti hocam. " der Aylin.

Hoca; " Ne çabuk. " der ve soruya bakıp " Tamamdır. " der.

" Bu arada o eldivenleri artık çıkarsan diyorum Aylin. Biliyorsun aksesuar kullanımı kıyafet yönetmenliğine haykırı. Hadi çıkar.Okul bitişine takarsın " der Hoca.

" Hocam ben bunları çıkartamam ki " 

" Aylinciğim konuyu gereksiz yere uzatmayalım. " 

" Hocam eldivenlerimin kime ne zararı var. "

Çağla gıcığı hemen;

" Görüntü killiği yapıyor canım. Hayır madem takıyorsun şöyle şık bir şeyler falan tak. " der. Asıl kendisi görüntü killiği ya neyse. Hoca tersler Allah'a şükür. :D

" Alıyım onları Aylinciğim. " der Hoca. Işıklar yanıp sönmeye başlar.

" YA YETER! ÇIKARAMAM DİYOR KIZ NE UZATIYORSUN HOCA! " diye birden güller Tilki. Kızımızı korur. Aman yesinler. HAM HAM HAM. Bu arada her bölüm yiyorum ben bu çocuğu ya. Kih kih kih. :D

Zil çalar Allah'a şükür. Cilt rahatsızlığım var der Aylin ve konuyu kapatır. Tilki ormanlık gibi bir yer okulun yanıydı galiba oturup konuşurlar.

" Niye bu kadar öfkelisin. Yumruğun hava da yaşanmaz ki " falan der Aylin. Tilki geçmişini anlatır işte " Benim geldiğim yerde kimse yumruğun ne zaman geleceği belli olmazdı " falan der.

" Psikolog mu oldun başıma Aylin? Ne yapıyorsun? Terapi mi yapıyorsun şimdi? "

" Ben sadece yardımcı olmak istiyorum. " der Aylin.

" OLMA AYLİN! OLMA! İSTESEN DE ÇÖZEMEZSİN BENİ! O YÜZDEN BOŞUNA UĞRAŞMA. TAMAM MI?! "

" Nereye? "

" Okula. Nedense bir anda okula gidip ders dinlemek seni dinlemekten daha cazip geldi. " deyip gider Tilki.

Aylin'in şu huyunu seviyorum. Bazı kızlar böyle deyince uzaklaşır ama Aylin anlıyor. Şansen ben bile atar yapardım. Fakat Aylin anlayışlı kız. Birbirleri için oldukça uygunlar. :D

Tilki lavabodadır. Levent gelir sataşır Tilki'ye. Tilki kapıyı açıp etrafa bakar. Sonra gelip Levent'in boynundan tutup duvara yaslar.

" Bak birader. Ben öfkeli bir adamım. Bana böyle gelirler bazen anladın mı?. Ne yapacağım belli olmaz. Yumruğum havada yaşarım. Anladın mı? Az evvel psikologum ile konuştum. O yüzden kendime hakim olmaya çalışıyorum. Ama bir dahakine en ufak yanlışında Allah yarattı demem. Net olarak anlaşırdı mı? 

EVET!! DOĞRU DUYDUNUZ!! TİLKİ'NİN PSİKOLOĞU AYLİN!!! 

Yerim ya bunları. Hem atar yapıp hem sözlerini dinliyor. Kızın dedikleri diyor. Yumruğum havada yaşarım falan. :D

Bu arada Trekking yapmaya karar verirler Çağla ile Aylin. 

Tilki'yi derler;

" Trekking yapalım diyorum. Ne dersin? " der Çağla.

" Ne yapalım? "der ve Aylini bakar.

" Doğu yürüşü. " der Aylin.

" Yok. Ben almayım ya. Beni kendi doğamla rahat bırakın. " der. :D

Alem ya bu çocuk. :D Bu arada bahçede tekrar sorar ama kabul etmez. Bu arad çok yakışıklı gamzeli bir çocuk gelip Aylin'e;

" Aylin. Trekking'e geliyorsun değil mi? " 

" Evet. " 

" Sevindim. Akşama da gitar çalarız, dans falan ederiz. " der. 

" Olur. " der Aylin. Bu arada yüz tipi şöyledir;


Tilki kıskanır. :D Hep Aylin mi kıskanacak azcıkta sen kıskan. Hahaha :D

Aylin eve gelir gelmez izin alma peşine düşer. Sevgi izin verir. Mehmet izin vermez. Mehmet izin vermeyince Tilki gülümser hemen. Çünkü kural 2 yabancılarla sıkı fıkı ilişki kurma koralı esniyordur. Sevgi esnetebileceklerini söyler. Tilki hemen;

" Bende okula gitmeyin o zaman. "  der.

" O kadar esnemiyor malesef. Boşuna Çekiştirme. " Aylin.

Mehmet de izin verir. Tilki hemen ' Nasıl olur ya! " der. :D

Mehmet Tilki'ye ;

" Sen gitmiyor musun? " der.

" Gitmiyorum ben. " der Tilki.

" Nasıl gitmiyorum oğlum. Kız kardeşini yalnız mı göndereceksin. Dağda kurdu var kuşu var. Ayısı var. " der Mehmet.

" Tamam. Gideriz ya. " der. :D HAHAHAH :D 

O kurdu ayısı da gamzeli çocuk ve diğerleri. :D Aylin çanta hazırlar ama abi cidden ne çantası hazırlıyor. Gören tatile çıkıyor sanar. :D Bu konu da haklıydı Tilki ama kızız işte ne yapacaksın. Her şey lazım olabilir düşüncesi. :D

" Hayırdır? Taşınıyor musun? Kızım altı üstü bir gece kalacağız ne yapıyorsun ya. "

" Sana ne benim çantamdan. "

" Bak Aylin. Öldüm desen taşımam ben o çantayı. Şimdiden söylüyorum. "

" İyi be sana kalmadık. Benim gücüm kuvvetim yerinde çok şükür. "

" İyi. Söyleyim de. " der Tilki.

Trekking sahnesinde hemen yorulmuştur ve arkada kalmıştır Aylin. Tilki görür.

" Yoruldun değil mi? " der Tilki ve Aylin kafasını sağlar.

" Kıyamam ben sana. Ver çantayı. " deyip çantayı omzundan alır. Elinde tartar.

" Çokta ağır değilmiş ya bu. Taşırsın sen bunu. Kuvvetin yerinde maşallah. " deyip omzuna takar.

" Hadi az daha gayret. " der . Aylin arkasından;

" PİSLİK! " der.

" Pislik ne? Bak dikkatimi çekiyor. Hep yanı hakareti kullanıyorsun. Biraz yaratıcı ol. Yaratıcı ol. " der.

Gamzeli - oldukça yakışıklı bende olsam bende kıskanırdım - çocuk;

" Ver ben taşıyım Aylin. " deyip çantasını alır. Tilki bozulur tabi.

Bu arada su için ayrılırlar erkekler ve kızlar. Levent hemen Tilkiye tuzak kurar. Kamp alanını gösteren tabelanın yönünü değiştirir. Fakat bizim utra zeki Tilki fark eder ve görünmez olup tabelanın yönünü doğrusuna  çevirir. Leventler tuzağa düşer. Başka yöne giderler. :D

Tilki balık tutup gelir ve hala Leventler gelmemiştir. Yazık... Kalboldular. :D Balıkları kızartmak için ateşi Aylin yakar der. Fakat Aylin yakamaz. Herkes hadi falan yapar. Tilki nasıl yaktıracağını anlar. :D 

TEK ÇARE... KISKANDIRMAK!!! 

Çağla'nın yanına oturur. Elini gösterir çok kötü oldu diye. Aylin'in yaktığı yerdir. Çağla nasıl oldu falan der.

" Sorma ya. Gereksiz mevzular. Öpte geçsin " der Tilki.

Ayline bakar bu arada sürekli. Aylin sinirlenir ve elinden ateş çıkar ve ateşi yakar. :D İyi taktikti ;) :D

Birde tuvalet mevzusu var tabi. Aylin;

" Tuvaletim geldi benim. " der.

" İyi git yap. " der Tilki.

" Tuvalet nerede? "

" İstediğin köşeyi seçebilirsin Aylinciğim. " der Tilki.

" Nasıl ya? Ben korkarım yalnız gidemem ki. "

" Of... buyrun hanımefendi ben eşlik edeyim. Bendeniz tuvalet bekçisi. " der Tilki.

Off... Ruh bekçisi gördüm, kapı bekçisi gördüm ama böyle tuvalet bekçisi görmedim ben ya. :D Bu arada söylemeden geçemeyeceğim buradaki kıyafet seçimi oldukça iyiydi. Benden 10 üstünden 10 aldı. 

Ormanda tuvalet için yer aramaktadırlar. Aylin çok korkar. Tilki de daha çok korkutmak için köpek sesi çıkarır. :D Birde kararsızlıkları var ya şu Aylin'in. Uzaklaş diyor tuvaletini yapabilmek için, arkanı dön uzaklaş biraz daha, tamam çok uzaklaşma diyor. Karar veremiyor. :D Aylin bir süre sonra çığlık atarak çıkar. Ayağının arasından yılan geçti diyor bu arada bileğini burkuyor. Tilki yardımcı oluyor gidebilmesi için. 

Gitar çalar Tilki. Afilli Yalnızlığı söyler. Şarkıdaki Ağzı Bozuk kısmı Ayline özeldi. :D Çağlaya bakmaz hiç. Ayline bakar. :D 

Bu arada gece yatmak için bir çadır eksik getirirler. Aylin ve Tilki beraber kalırlar. :D Ama Aylin'in ayağı daha çok ağrımaya başlar. Eve gitmek ister. Tilki hemen atar yapar. Ormana gidelim ormana gidelim dedin niye gitmek istiyorsun birde falan der. Geri yatar. Aylin hemen eldivenlerini çıkarır.




" Hemen kalk beni eve getir. Yoksa çarparım bak. " 

" Haa... Tehdit ediyorsun yani. "

" Ben tehdit etmem, dediğim yaparım. Çadırın önünde bekliyorum geldin geldin. Yoksa çadırı yakarım. " 

" OHA! TEHTİDE BAK! " der ve Aylin çıkınca arkasından bizi kalp krizi geçirten o gülümsemesiyle bakar. :D

Diğer bir sahnede Aylin'i sırtına almış çantasıyla birlikte. Ben bile acıdım. :D 

" Kesin bileğim kırıldı biliyor musun. Bu kadar ağrı normal değil. " 

" Haa... Kırıldı. Koptu hatta. Bacağın koptu eve gidip diktireceğiz. " der Tilki..

" Dalga geçme. Canım çok yanıyor. " 

" Çişim geldi Tilki, Karnım acıktı Tilki, Bacağım koptu Tilki. Sürekli mızmızlanacak mısın? " der Tilki.

" Bacağım koptu demedim. Onu sen dedin. " der Aylin.

" Tilki ben korkmaya başladım. Karşımıza ayı falan çıkmasın. " der Aylin.

" Ayı çıkarsa atacağım önüne seni Aylin. Diyeceğim; Ayı kardeş ben baş edemedim. Sen uğraş diyeceğim. " der Tilki. :D

VEEE!! TİLKİ'NİN BİR SÜRPRİZİ VARDIR!! NE Mİ?

Zeynep'e birisi insanların ölünce yıldız olduğunu söylemiş. Zeynepte her gece yatmadan önce yıldızlara bakıyormuş. Tilki de tavanlarına yıldız yapıyor. :D Karanlıkta parlıyorlar. :D

Tilki'nin yaptığını anlar ve odasına gider.


" Hani ağacın altında otururken beni çözemezsin boşuna uğraşma dedin ya. " 

" Eee..."

" Ben seni çözdüm. "

" Hııı..." 

" Ukala ve hiçbir şey umrunda değilmiş gibi davranıyorsun. Bu senen savunma mekanizman. Hassassın ve bunu hiç kimsenin bilmesini istemiyorsun. Belki geçmişte çok kötü şeyler yaşadın. Bilmiyorum ama Burada bizimle çok mutlusun. Gerçi bunu ölsen de itiraf etmezsin ama, Zeynep'i çok seviyorsun. Hatta onun için canını bile verirsin. " der. Sonra " Bildim mi? "diye sorar.

Akıl var mantık var bildin der mi? :D " Bilemedin " diyor.

Ve bu bölümde böylece bitiyor. :)

4.Bölüm Yorumumda Görüşmek Üzere!

Everything! Fighting!

Afilli Yalnızlık ===>



1 yorum: